blaaäää

varför är jag så grymmt uttråkad hela tiden??
det roligaste jag gör om dagarn är att träna eller att vara i skolan, och inget av dom är så kul igentligen..........

det enda jag gör är att ligga vid tvn och tittar på serier, medans andreas spelar datamög!!

hjälp mig med ngt annat jag kan göra?! mina vänner här uppe har väl annat för sig, och den enda jag hör ifrån där hemma är mamma.... tror inte jag pratat med någon vän hemmifrån sen innan jul när jag var hemma senast?!
jag har väldigt tråkigt... och jag vet inte vad jag ska göra åt de....

måste skaffa mig ett liv....

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

hemskt ledsen! jag ska bli bättre på att höra av mig! Vore kul att hitta på mera saker. jag är också jättetråkigt om dagarna!

2010-04-22 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0