buuhuu min älskling<3

idag ahr jag varit i skolan....

när jag kom hem så hade tusse kräkt 3 ggr!!!
så märkte jag att det droppade ngt från honom, och trodde det var hans nos... men efter en stud märkte jag att det var från munnen, och det blev bara mer och mer.
så fick han ungefär 8-10 torrfodersbitar. men efter ungefär 30 min så kräkte han upp det med.
han fortsatte dregla...
efter några timmar fick han 2 torrfodersbitar, det verkade gå bra... så efter en timme fick han en två till... verkade med gå bra. men dreglade fortfarande.
MEN, sen hittade jag kräk i sovrummet... inte ens 2 jävla torrfodersbitar, dom är pyttesmå.

i morgon ska vi till skara, blåstjärnan djursjukhus. som tur är så har vi hampus som var så snäll och kunde köra oss dit<3
läste att dom symtomen han hade var typ till åksjuka.... men han är bara hemma. men kanske han börjar bli yr igen som innan med örat... för han har kliat en hel del...
hoppas att det inte är ngt för alvarligt.... är så orolig...
jag mår inte bra när han mår dåligt. har knappt ätit ngt idag... men nu framåt kvällen har han dreglat mindre i alla fall. men han får inte äta i alla fall...

annars har hanna varit här, vi pluggade lite till provet i morgon.... blää!
men skönt att ha ngn att plugga med. hjälpte nog oss båda.

jag har bakat en jordgubbspaj idag. dom sålde jordgubbar på torget idag:) mummsigt blev det.

ne nu ska jag kolla till min älskade busetuss<3

älskade lilla tussjag hjärtar min kise<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0