jobb?!?

idag har jag varit och tränat massa... har ökat vikterna igen:D eric tycker jag är jätte duktig:) han sa att jag snart kommer bli stark:D hehe

efter det gick jag och älsko en runda... lämnade böcker på bibblan, sen ville snyggo ha kaffe på wayns coffe. sen fick vi gå in om netto och köpa ägg så vi kunde äta pannkakor till lunch:) hehe

nu precis så sökte jag ett jobb till:) bra va!? de va någon danslärare/lek leärare på puls gym, det var viktigare att man var bra med barn än att man var utbildad, för om man passade för jobbet och inte hade utbildning så kunde dom ge utbildning:) hehe jag ska ju ändå kanske börja skola för att jobba med barn:P haha... lika bra att söka...

händer i kväll då? inget vad jag vet?! heh

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0