kul:)

trött!!!

igår så kom hampus och alexandra och hämpa mig och älsko, så stack vi ner till stan, shoppa på systemet. sen stack älsko hem, så gick jag och alexandra och kolla lite affärer...
jag hitta en liten söt väska:) så jag slipper bära min tunga väska, och få oont i armarna av de...
jag hitta även ett par fina skor:)

sen var det raka vägen hem till alexandra... så sminka vi oss och jag gjorde vid alexandras hår:) blev mkt fint:P
sen skulle vi till en vän tilll alexandra, katrin kom med med oss:D

men på vägen dit så regnade det, så våra fint lockade hår blev raka:(

där åt vi taco och gjorde massa roliga drinkar:)

efter det stack vi alla ner till bogrens och dansade:D
det var jätte kul, men mina armar gav upp, så jag gick hem lite tidigare....
gick hem och la mig i soffan och kolla på Life med älsko:)

idag var det sjukgymnasten.... efter det så gick älsko och jag en runda i det fina vädert:P
handla lite på ica norrmalm, gick inom alex och hampus och hämpa saker jag lämnade där igår... sen hem och kolla Life igen:P

sitter och tittar på så ska det låta nu...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0