vår påsk:)

jag och älsko har haft en mysig helg...

i fredags var vi ute och gick...

i lördags så gick vi ut en runda med tussen, vi gick ner till parken, så han kunde busa med ankorna lite:P



när vi kom hem så tyckte vi det var så fint väder, så vi satte oss på vår balkong och drack saft och mös.:P

vår äckliga granne som bara harklar sig hela tiden, och ibland står han och skriker i sin lägenhet som en galning...




sen fick vi börja laga mat... medans jag gjorde det så städade andreas undan lite:)

är han inte snyggis i kortare hår?:D



på kvällen gjorde vi lite fruktsallad och mumms på:)

i går så var det emd fint väder, så vi gick ner till parken med tusse igen..:)


när vi var hemma så åt jag en av mina cupcakes... och tusse älskar det rosa uppe på..:P
så han fick en egen muffin:P


till kvällsfikat så gjorde vi pannkakor.. jag gjorde några rosa med:) haha


i morse när vi vaknade så såg det ut såhär utanför.........

hemskt va???!??!!!

nu sitter jag och kollar på sex and the city, när dom rakar av håret.... usch..!!!

puss och hoppas alla har haft en bra påsk...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0