vandring

idag har jag och andreas varit duttia....

vi tyckte det var fint väder och vi var lite sugna på att gå en större runda än vanligt. så vi gick upp på billingebärget....
kolla utsikten.. och sen hem igen

det tog ungefär 2 timmar, att gå dit ocvh hem igen....
jobbigt, men ändå kul...

väl uppe, så ringde andreas sin mormor och skulle säga grattis...
jag ringde mamma.... och mormor men hon ville inte svara.. skulle ju tacka för pengarna!! så tack mormor och morfar:)

vi var så trötta så vi orkade inte laga mat, så det blev pizza:P

igår så bakade jag cupcakes:) cholkadmuffins med rosa frosting:) mumms!!!
den som vill smaka är helt välkommen!!!! bara kom:D
det ville inte komma några påskkärringar igår.. jag som laddat upp med godis.........

fredagsmys idag väl...

fint va?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0