skolstart

då har första dagen i skolan gått....

började med intro kl 10,00. efter det delade vi upp oss i de olika lärargrupper. (F-3 är jag i)(utan hanna:( )
vi var ungefär 20 st i vår klass. ganska lagom så man kan minnas alla efter ett tag.. hahaa
det var folk från hela skaraborg, en från gbg och jag va skåning, men bor ju ändå här. hahaha

efter det fick vi göra lite vad vi ville, gå en tipsrunda å massa sådant.... där var en tjej som var mkt trevlig som bor ganska nära mig här på östermalm. så vi hade lite följe hem å såå.. hehe, hon heter jenny och är 28 år tror jag, hon har en dotter som är 7 snart 8 år. sen träffade vi en som heter lisa från lidköping på kickoffen som var vid 18 tiden.

när det var slut, så var det "mellan-fest" men vi stack och åt lite. sen var de kåren.... trevligt snacka massa skit och såå.. hehe

börjar nog bli förkyld, har jätte ont i halsen, hjälper inte att man fick skrika massa igår för att kunna prata.. hahahha'

nä nu ska jag fixa mig... puss

älskar min snyggo<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0