farlig liten katt som vill bränna upp oss..

igår så bakade jag:)

det blev först bullar:) matbullar då...
sen gjorde jag piroger med:)

till mat blev det sjömansbiff och pasta.

vaknade av en busig kise i morse. tyckte det luktade bränt när jag var på toa, men trode det var grannarna över oss eller  ngt.
så vi la oss i sängen igen, efter några min så tyckte jag det luktade mer... så gick ut i köket och kollade.
där var helt fyllt med rök.
det var men grytlapp som låg på spisen, sen hade vår busiga kise råkat sätta igång 2 spisplattor när han letat efter met där uppe. så halva grytlappen var svart, men såg ingen eld. men massor av rök... har fått bort allt sånt nu, men luktar en hel del inu.'

vi har en brandvarnare, men den sitter utanför toan i hallen, så det pep ju inte, lite dumt då ju, borde vara en utanför köket med...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0