matlagning

håller på att laga mat nu....
det blir köttfärslimpa, fylld emd stekt lök och majs.
till det har jag ris(för vi inte hade ngn potatis hemma...) och beaneissås fick jag med ta, för att jag inte hade cafe de paris hemma.. men tog lite curry i så de blir lite mer som cafe de paris.. hahaha

idag har vi inte gjort mkt. vaknade med huvudverk och ont i axlarna...

andreas spelar ufc på ps3 hela tiden. han spelade lite mot kristian med... jag fick med prova en gångm jag vann:D andreas vann alla gånger utom en... och det var många ggr....! hehe

så blir det melodifestvalen med.... karin och peter är där och kollar live...

ajja... får gå och kolla maten nu då...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0