skola och jobb

igår var jag på arbetsinterviu!!!!
så idag ska jag provjobba på företaget.

det heter JMK Unit, säljer städprodukter och städTjänster.
så ska jag boka upp mötes för dem, där dom ska städa och demonstrera sina varor.

jobbar kvällar, minst 3 dagar / veckan,
kanske inte det jobbet jag skulle välja i första hand, men det är ett jobb så länge iafl....

sen kom alex och katrin till mig igår:)
vi klippte en massa och snackade skit ännu mer!!! hehe skit skoj:P
det är så kul när dom hälsar på. vi tappar alltid bort tiden och råkar snacka i flera timmar:d men det är skojj.

skolan går jätte bra. det är faktist ganska kul.
förstår naturkunskapen, aldrig gjort innan.  och det är tillochmed KEMI!!! haha... sen blir det bättre när man hittat en vän där, vi hjälper varandra med sakerna och så. sen så fikar vi och snackar sklit mellan lektionerna.:) jag och andreas blev bjudna på fest i helgen hemma hos henne och hennes kille. hon heter hanna:)

hanna har med ont i leder och så, hon är lika gamal som mig, och ska med gå på högskolan till förskollärare efter sommaren.
hoppas vi hamnar i samma klass å såå:)

jag och hanna labbar:D


tusse leker i vasken...

nu ska jag titta på oth:D

<3

Kommentarer
Postat av: linda

behöver du hjälp med naturen stället jag gärna upp :)

2010-02-11 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0