tussisen

jag har nog världens sötaste och knäppaste katt!!!!

han fick en ny mus igår, den heter mimmi.
han håller på som en galning och leka med henne. han låg precis uppe på kanten på soffan och letade efter henne, hon hade trillat ner till mig, och han låg på huvudet med rumpan upp i luften och trodde hon var där någonstans...
sa ju att han var knäpp!!!

har precis varit på JMK och hämtat nyckel till i kväll. ska ju testa på att jobba, hoppas det går bra, så jag får jobbet...:)

ska försöka hinna tvätta lite innan jag ska till skolan med...:P

andreas är i skåne denna veckan, hans ka se rammstein i kväll...

han åkte i går..

han fick inte åka på alla hjärtansdag...:P
vi gjorde inget spec. gick och slängde massa glasflaskor och sådant.
sen åt vi pizza haha!!!
men senare på kvällen åt vi räkor och sånt:)
vi skulle sett ngn bra film, men så klart blev det os!!!
men jag älskar honom!!

nu måste jag snyta mig, har nyst massor nu, börjar nog bli förkyld... hehe

<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag veeet!

Man blir helt frestad till att färga tillbaka:D

2010-02-18 @ 21:53:36
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0