börjat skolan...

i lördags var det fest på örbäcksvägen:)
vi hade väldigt trevligt:)

tyvärr började det med att folk ringde och sjukanmälde sig...
men tillslut blev det martin hampus och alexandra...

dom gillade min tårta, tror jag i alla fall:P
sen så spelade vi vårt nya spel, psyket.
handlade om olika åldrar och hur man tänker typ.. as roligt... kan verkligen rekomendera de spelet!
efter det så var klockan ganska mkt, men vi spelade BUZZ:D och sen little big planet.
vid 5 tiden gick dom hem. och vi hade haft jätte skojj:)

dagen efter gick andreas upp tidigare än han brukar, fast vi somna senare än vi brukar...
blev slappande hela söndagen...

idag började jag skolan!!!
bara intrudoktion idag men ändå...
fick schema å såå..
börjar redan i morgon kl 08.00... haha med natur B

efter det så träffade jag katrin, fick natur boken av henne. hon slutade idag och jag började:P
sen var vi i stan med alexandra och elina och lilla bebisen:)

andreas mötte mig sen, så gick vi till um, skulle ha nya p-piller...

nu är vi hemma, har tagit det lugnt.
ska gå in i sängen och läsa lite sen snarka. börjar ju ganska tidigt:P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0