jul nyår och allt annat<3

nu är det ett tag sedan jag skrev. har varit mycket att göra.

vart hemma i skåne, mycket trevligt:) litte stress men kul och mysigt...


vi kom hem den 22e mös lite i flädie.

på tåget...
linda:)
kisen


den 23e åkte vi hem till eslöv, gjorde oss fina för att åka till farmor:)
ola syr i en knapp...
farmor:)
faster lena:)
pusspuss hehe.

på julafton åkte vi hem och firade hos min älskade mormor och kära morfar:)

moffe:)
mormor:)
mammsi<3

den 25e, så åkte vi tillbaka till flädie och skulle fira lite med karin, peter och andreas framor och thomas:P

thomas
karin
julklappar
julmys



den 26e åkte jag andreas och linda hem till skövde:) äntligen skulle hon komma upp till oss:)
när vi åkte från lund så var det ingen snö, när vi kom upp till götebörg så var där ingen snö, men när vi närmade oss skövde så var det mycket snö:) det hade precis snöat, så de hadde inte hunnit salta å skotta bort all snö, så vi fick dra väskorna genom snön.
så fort vi hade kommit henm med väskorna så fick vi gå hem till hampus och alexandra och träffa vår älskade lilla katt:) alexandra fyllde år, så dom hade lite kalas, och skulle på bio, men först var hampus så snäll så han körde oss hem:)

väl hemma tog vi det lugnt efter en lång dag.
Tussisen fick sin julklapp av mamma, han blev överlycklig, både för snöret och godiset:P
tusse
så här fint var det ute den 27e


på dagarna var vi ute i stan och shopade, shoppade och klooade i lite fler affärer med linda. skulle ju visa henne stan.
på måndags morgonen ringde min läkare och sa att proverna visade ingen reumatiskvärk, bara att jag hade mkt lågt vitamin B12 värde, så nu tar jag tabletter för det, ska dit den 5e och ta prover på varför jag har långt vitamin B12...

onsdagen den 30e, så stack vi till nya arenan och badade på det nya äventyrsbadet. såå roligt måste jag säga. där var vågor, klättervägg, utomhuspool, med både bubbel och ström... rätt roligt att gå upp ut poolen i den kalla snön och sen ner i värmen. där är 3 roliga kasbanor. en man kan åka några st samtidigt i en uppblåst "båt" eller vad det är.. en som är helt mörk med några få lampor, och den roligaste, den snabba, som är en sväng och stup rakt ner. går skit fort och är rolig:) hehe
sen är där även en relax avdelnin. där är massa olika bastus, utomhusvarmvattenspool, en varmvattenpool, värmeplatta och skit coola duschar med ljus ljud och till och med smaker på vattnet, eller lukter kanske de var, ena var de eukalyptus och andra typ jordgubb:P hehe där var is man skulle skrubba huden med efter en varm bastu och en tunna i taket med iskallt vatten:P och sist emn inte minst, en BAR:P hehe

etfer badandet så blev det american pizza:) och bingolotto. jag vann en ny lott:)

sen var det nyår:)
fest här hemma, hampus alexandra linda linda andreas och jag... fondue till mat, och vit chokladpuddig till efterrätt:)
fylle katten, han smakade faktist lindas baja päron.. hahaha
uppdukat med våra mine tallrikar och glas:)
glas och dricka:P
gott nytt år
mys,
men tyvärr var linda tvungen att gå hem när hon ätit klart, för hennes pojkvän fredrik hade glömt nyklarna, så han var ute låst. hehe

men vi fortsatte ha skojj. vi spelade lite buzz efter maten,

efter buzz så var det dags för etferrätt och kaffe:)


sen skulle alexandra iväg och jobba,, typiskt. från 23 till 07, stackaren!!!

på 12 slaget gick vi ut och kolla raketer och drack champange:D mycket gott:D

till och med tusse firade


vid 3-4 tiden gick hampus hem i kylan och vi plockade unadn lite så vi kunde gå och snarka....

sen väckte en söt liten kise oss på morgonen..:D
så var det dags att gå med linda till stationen så hon kom hem.
men när vi kom till sttaionen så var tåget 15 min sent. efter en stund sa dom att de va mer försenat, sen sa dom att de skulle komma om 5 min, efter 10 min kom det... hehe... samma tur som alla har när dom är uppe hos oss, tågen klöddar. så linda fick vänta på tåg i gbg och kom hem senare än väntat.. om hon nu kommit hem... hon hörde aldrig av sig som hon lovade... hmmm men jag antar att hon är hemma i skåne.. hehehe

sen åt vi upp såserna och köttet från fonduen.. mummsigt...
i natt satt älsko uppe och tittade på UFC, men jag som som en stock, tack vare min nya fina ögonbindel jag fick av älsko syrran:D nu sover jag hur bra som:D fast drömmer lite och vaknar då och då, men jag somnar bra:D TACK systaer<3

idag har jag bara kollat bevvan som vanligt, igår såg jag bara 11 avsnitt... haha får se om jag lyckas kolla klar resten av säsongen idag:P hahaha

annars så börjar jag skolan den 25e:D najs.. hehe
andreas börjar i morgon..

nej nu får jag fortsätta å se om dyllan hittar erica i brazil:)

hade så bra puss och kram på er

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0