drömmar....

i natt drömde jag konstiga saker...

det var något med att jag och andreas bodde på ett ställe, men ägde ett annat hus under eller brevid. där bodde ola, sofie, niklas och mormor och morfar var på besök.. tusse bodde hos dom med...

en dag gnällde tusse jätte mkt så jag blev orolig.. massa andra konstiga saker hände. och på något sätt hade min tumme åkt av, så jag hade fått sätta fast den på plats å hålla kvar den men hjälp av ngt... ont som faan hade jag iafl...

sen var det något med att jag var på ett sjukhus, fast det var en psykavdelning typ. och jag berättade hur ont jag hade överallt  å såå.. men hon jag pratade med trodde jag blivit galen.. så hon låste in mig, och då var jag tvungen att vara där ett visst antal timmar/dagar. men så fort hon stänkt dörren och börjat gå där ifrån, kom jag på att jag hade sår kvar på tummen, och de kunde jag visa henne så kanske hon trodde på mig.
så jag skrek som en galning på henne att komma tillbaka, och de gjorde hon. så jag visade henne min tumme, och då började hon tro på mig, att jag verkigen hade ont överallt. så hon ville hjälpa mig.
så hon gick bort en bit och gjorde ngt så jag kunde rymma. så hon sprang med mig och skulle få ut mig där ifrån...
sen kom lite konstigt till som jag knappt minns...

en sak jag vet är att jag hade skit ont överallt när jag vaknade. och har haft nu i några dagar...

annars har jag spelat buzz med mig själv. gjort mat, helt själv och gick ner på livs och köpte godis, helt själv...
andreas håller på med sina skolsaker som ska vara klara snart... tråkigt men han måste....

nu ska jag se mer av bevvan.
dyllan har gift sig, men dottern till hans pappas mördare. och så beodrade hennes pappa att 2 gubbar skulle mörda honom, men rikade bli henne ist. så några dagar efter de gifte sig, så begravde han henne... buuhuu.. dom är så dumma mot dyllan!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0