Grattis lilla jag

Grattis till lilla mig:D



ja för idag fyller jag 21 år:D
tråkigt att ingen vill komma upp och fira det med oss.. men men
ska iafl ha fest på lördag för både mig och andreas..:D

tack för grattis korten Karin, peter och linda
och tack så mycket Gunn och Stig:) jätte fina kort:D

idag har jag och andreas gjort oss fina för varandra:) hehe

ska laga god mat idag:D eftersom vi inte har råd att gå ut och äta, iafl inte om vi vill köpa en ny tv till oss:P
så ska laga potatis och blomkålsmos med kyckling fylls med persilja och inlindad med bacon:)
majskolvar till förrätt:D

poch ett expriment till efterrätt. de ska bli citronkladdkaka:D ska bli kul att testa:D

jag tog på mig min nya hugo boss klänning idag:D her inte använt den innan, så tog jag bort lappen och så. och där var en liten påde. så var där ngt i, jag trodde bara de va en knapp eller ngt.
så var där ett brev från hugo boss... med en liten sten fast klistrad...
där stod att den oranga stenan var en symbol och skulle hjälpa att ge tur och lycka å såå.. hehe sött:) det var nog orange efter som det var den orange hugo boss linjen:)

nu ska jag nog se en film eller ngt:)



<3

Kommentarer
Postat av: Elin

grattis igen anna!!!<3

2010-01-17 @ 18:28:37
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0