mysis

jag är väldigt trött på att ha ont...
hade svårt att sova i natt för det gjorde så ont i axlarna. jag sover alltid på sidan, det kan jag knappt, för då gör de ont..
sen börjar man tänka på allt det kan vara, för de verkar inte vara så mkt framgång men mina prover..

så jag spelade lite på mobilen så jag blev tröttare. sen försökte jag nanna igen, men då hörde jag andreas säga ngt. han pratade i sömne. så sa jag va, han sa: ngt med ett lock som skulle vara så stort, så visa de han ngt med händerna. sen vaknade han. skit roligt!!!!  sen kunde jag somna.:D

vaknade av att en busig liten kise ville leka.. hehe

får nog sticka ner till arbetsförmedlingen idag. orkar inte, för de e så mkt snö ute..

igår kom andreas hem sent för dom har så mkt att bli färdiga med i skolan...
så jag gjorde maten klar till han kom hem och gjorde mig fin å såå:D mkt mysigt:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0