pannkakor

nu har jag hunnit ta det lugnt.
jag har gjort ett schema till andreas, eftersom han inte har någon skola, utan eget arbete, så måste dom ha en planering för att hinna, och veta vad dom ska ha hunnit med för att klara det.
så jag gjorde ett bra schema till honom, vad han ska göra olika dagar/veckor. och när han har inlämningar och redovisningar.
han börjar 10,00 på förmidagen och slutar 18,00. där i mellan får han lunch av mig om han är snäll... hahahaha

efter detta så tittadejag på heroes.

så blev vi hungriga, så jag gjorde pannkakor. mummsiga sådanna:)
smör, socker, grädde, sylt, nutella och sirap... ja allt man kunde tänka sig att ha på pannkakor:D
en riktigt god lunch.
men nu är det back to work för honom... och jag ska titta på house och one tree hill:)

så om han är snäll så får han nuggets till middag i kväll:)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0