skola och älsko

idag gick jag upp med älsko...

han skulle till skolan och ha handledning med en lärare....
de gick bra, lite saker han skulle fundera mer på...

sen gick jag till skolan. och det var inte lätt, det snöar så sjukt mkt, as jobbigt.

så efter skolan fick jag handla lite på willys..

när jag kom hem var vi båda hungriga, så vi gjorde mat direkt.
det blev klyftpotatis, (egna) och lövbiff med rödvinsås :) så jäkla gott:)

andreas kollade precis sitt betyg i 3D grafik C,  dom vart ca,29 st i klassen, andreas var en av dom 2 som fick vg(högsta betyget)den andra var vår kära vän martin:)
så stolt är jag av min älsko!!!<3

nu hade jag tänkt slappa lite...
har ingen skola i morgon, så jag ska göra läxan då...

ser ni vem detta är andreas gjort i maya?


hihi, de skulle vara likt mig. men njaa... hahaha.. jag som sminkat henne:)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0