söndag fyller jag år!!!

va dålig jag har blivit på atts kriva här nu...

jag gör inte så mkt om dagarna men ändå orkar jag inte...

har haft väldiggt ont dom senaste dagarna... och min läkare har inga svar till mig....
när jag pratade med mamma igår så sa hon att det lät precis som de hon har. vilket ingen vet helt säkert vad det är.. så det är inte så kul att höra....
jag vill för fan bli frisör igen, jag vill sluta ha ont...

vaknade inatt av att jag hade så jävla ont i min vänsteraxel...

fick mejl av tandläkaren idag att jag slipper betala för att don ska laga de pytte hålet jag hade. för att dom inte hade tid för mig innan jag fyllde år...(ska dit den 20e) hehe najs säger jag!!!!

min lilla kise är för go här hemma. han är busig som bara den... och han älskar fåglarna i träden här utanför....:)
tur jag har honom!!!

snart fyller jag år!!!:D ska bli skojj... var nere i stan igår med andreas, skulle hitta presenter till varandra... men sen bestämde vi oss för att köpa ett roligt brädspel tillsammans och sen gå till badet en dag som present ist. relax avdelningen då, så skulle jag få en massage eller gnt där ist:) älskar min snyggo<3



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0