serier<3<3<3

helg och jag har bara tråkigt....

har varit och handlat mat idag.

kollar just nu på en gamal film med Depp... benny and joon... verkar rolig..

måste rekomendera en ny serie jag börjat kolla på...!! White collar, den är inne på säsong 2 för tillfället... as skit bra:D
med matt bomer...
sen en som har gått 4 avsnitt tror jag. covert affairs, mkt bra. med många kända ansikten, piper från cayote ugly, pappan från OC, henry från ugly betty, en från house, han indiern från heroes, ett avsnitt är en från miami medical med, och en från 90210. och en som vatt med i ugly, miami ER och studio 60...
gillar den med...

de är mina 2 sommar favvisar:D
båda 2 är lite crime, ena är cia och andra är fbi... lite krongligare saker:D

matt bomer som är med i white collar,Neal Cafferty, han är gansk snygg, och han är igentligen en skurk, men han är så bra så fbi behöver hans hjälp.... lite som filmen, Catch Me If You Can.

white collarcovert affairs


what can i say, jag älskar tv-serier:D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0