sjukgymnasten

god morgon!

sitter uppe nu och ska gå och träna snart....

tusse ville ut och leta efter katter ute på balkongen.... hehe

blev en kopp te och ost macka och flingor till frukost:P hehe

har fortfarande ont i ryggen, haft det nu i 3 veckor typ. eller lite mer tror jag.
sista gången hos Erik, min sjukgymnast nu, han ska på semester i några veckor nu... måste träna sjäälv nu...

kollade på film igår kväll.. beeing there.. det var en bok från början, som är skit bra. filmen var helt ok, faktist ganska bra, men boken är typ 100 ggr bättre, som vanligt.. haha
men den är grymm!!!

ne nu ska jag borsta tänderna och ta på mig träningskläder...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0