tag sedan

nu var det mkt längesedan jag skrev ngt här...
har inte hänt så mkt på sisa tiden..

mamma och mormor och co. var här uppe och hälsade på. mkt mysigt:) mormor fyllde år så vi åt mkt god mat på mangos:)

skolan går bra:P fattar inte allt med de får fixa sig..

jag har kommit in på högskolan efter sommaren, ska gå förskollärare och 1-3an. så ska bli some kind of Lärare:) skojj skojj, 3½år kvar bara hahahah!!!!

igår fick vi suprise vissit av andreas faster Marie och stefan Emilia och anton. mkt trevligt:) Tack för besöket:)
vi fikade och spelade massa ps3, GH LBP och BUZZ!

jobbar lite när jag kan, men har inte blivit så mkt av de för alla har semester och vill inte bli störda:P haha

ska till en special läkare den 19e aug.. i oskarsström, ska köra ner dit med en hyrbil....

oooja vi har köpt en ny tv:) en Sony 40" LED och 100Htz.... så nu kan vi kolla blu-ray filmer och såå. kan spela våra ps3 spel ordentligt... haha såg knappt ngt innan.. hahaha

sett massa filmer nu och serier... hehe

var på bio i lördags. såg inseption, med Leo DiCaprio och Ellen Page. mkt bra film. fick tänka och så, gillar jag. den var kankse lite övertydlig ibland för min smak, men vissa gillar väl att dom är övertydliga:P hehe

annars är allt bra med oss...

karin och peter kommer upp snart med:) ska bli kul:)

sist, vi tömde vår spargris för ngn dags sedan, gissa hur mkt pengar...



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0