blaaa. vad ska jag göra med mitt liv??

jaa...
sitter fortfarande och försöker bestämma mig vad jag ska göra med mitt liv... förslag?

har varit så irriterad och arg hela dagen idag bara för jag inte vet.... och jag måste bestämma mig snart...
sen har jag fått sjukt ont i min högerhad, typ vid lillfigert, kan inte röra på de utan att de gör jätte ont...

var så sugen på att baka chokladsnittar, men gör ju ont med handen.
så min söta andreas ställde upp att hjälpa mig. jag gjorde degen, han knådade och rulla ut till "korvar" sen plattade jag till och penslade med ägg och hällde på pärlsocker...
tur jag har honom!!!

vi har varit ute och gått nu varje dag i typ 3 veckor. det är så skönt att göra det. spec att vi går båda två tillsammans. vi pratar alltid så mkt, och om bra saker. om skola, jobb framtiden och allt sånt.. skönt! de behövs de med ju:) lite extra tid tillsammans som han hade suttit vid datorn annars, och jag vis tvn...:P

sen är de bara bra för oss att göra det med... kan verkligen rekomendera det!!!

ne nu ska jag kolla tv..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0