dreams

vad jag är seg på att skriva här...  men jag har inte så mkt att skriva,...

mår inte så bra idag, har jävla huvudverk och täpt näsa, känns som min hals börjar bli värre med... aah

har varit i skolan.... sen så blev jag hämtad där av alexandra och katrin. vi skulle till elina och färga och klippa....
färgen vi använde luktade så stark så min huvudverk blev 1000ggr värre... menmen

väl hemma blev det snabb, men mkt god mat:D
blev tärnad kycklingfile med creme frece sås(tomat och örtsmak) med nudlar till det.. mycket mumms... går fort att göra med... hehe

får gå och nanna nu å hoppas på att huvudverken försvinner....

drömmde sjukt jävla konstigt i natt med...

(kollade på gossips nya igår, där jenny har börjat langa droger... viktigt att veta inför drömmen...)
nä men i stället för att det var jenny, så var det sofie, min kära lilla syster.
hon höll på att langa droger, eller hjälpte till, precis som jenny.
men hon erkände inte det för ngn, fast polisen och så redan visste att de va hon.
så de fick mig att få fram det ur henne, men kameror och så, fast dom visste inte sofie om......

jag och sofie satt på ett köpcenter. och vi bölade som fan båda två, och hon erkände. sen somnade vi för att vi hade bölat så mkt.

när vi vaknade mitt i natten, så var där värsta festen. helt plötsligt springer vi på ola och niklas.... dom stänger in oss i en affär och säger att vi inte borde vara där, för de var en hemlig fest...

i den affären var mamma och kenneth mer. men då var det ingen  affär mer, utan ett klassrum.
jag sa genast att vi måste säga till polisen eller ägaren av stället att ngn hade felt där, det måste ju vara olagligt.
men mamma sofie och kenneth ville inte det, dom sa bara åt mig att ta de lugnt och vänta tills vi blev utsläppta... haha

men jag hitta ett ställe att komma ut på. när jag väl kom ut så tog ngn tag i mig.
hon puttade tillbaka mig i rummet och sa att jag skulle hålla käften, ingen fick veta att de var fest i de köpcentert. (hon var ägaren då) men ingen av dom som ägde affärerna fick veta att på vissa nätter var där fester...
och hon skulle göra allt möjligt med mig om jag berättade detta för någon.

sen vaknade jag.... lite konstigt va? sofie langar droger, ola och niklas har hemliga fester med skummt folk. och vet i fan vad mamma och kenneth gjorde där?!?!

nu ska vi snarka en stund

natti natti

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0