HJÄLP

nu har det kommit till den tiden att man ska börja välja och ansöka till högskolan........

jag vet inte helt vad jag ska göra!?!?!
har ju från börjat(efter jag inte fick vara frislr mer) tänk förskollärare/lågstadielärare...

men jag börjar tvivla lite. nog mest för jag kollar massa frisör program på tv... de gör mig förvirrad. jag kan inte de men jag vill...

lärarare känns säkert och så. men är de så kul?
det är ju inte min första val, men som sagt jag klarar inte av de jag vill....... blaaaaääääähhh!

hjälp mig!!!!

kom på att hemkunskapslärare hade vatt skojj, men den är på 4 år och äldre barn. jobbigare barn..!!! gillar ju dom små söta och busiga barnen:P hahaha

ne jag vet inte.. enligt test på arbetsförmedlingen så borde jag hålla på med frisör hudsak, dagis, förskola, kurator, hemkunskap blablabla... den sa bara samma sak som jag redan visste...

aaah HJÄLP!!!

<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0