jobb jobb jobb... hehe

känner mig duktig idag.... hehe

jag och älsko var ute och gick i morse, i en och en halv timme:D igår gick vi 2.. hehe

efter det så orkade jag inte bara sitta och glo på tv, för det kändes som jag hade massor att göra...
så jag började städa... tråkigt men det behövdes.. hehe

sen så var damsugaren dum mot mig.. ngt fastnade i röret.. men det fixa jag. sen så har jag inte fler påsar till den, så får tömma den lite då och då... hehe(A)

så stekte andreas fiskpinnar till lunch, så hade vi lite potatismos kvar sen i går... mummsigt:D

nu sitter jag med en god o'boy-latte och lyssnar/läser min bok, till engelskan. ska skriva om den på måndag... blää men men.. ska göras... konstig bok, men fattar den mkt bättre nu när jag lyssnar samtidigt..hehe
ja, jag har först läst den, fatta inget, sen lyssnar jag på den samtidigt... jag lovar den är as konstig och svår.. det är ju en bok från sent 1800-tal. och konstigt engelskt språk... såå... men det är till eng C. ska väl vara svårare...

nä.. får fortsätta...


måste bara säga att jag älskar min andreas så mkt.. och min lilla tusse med<3

<3

Kommentarer
Postat av: linda

vilken bok är det?

2010-03-07 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0