klipp klipp

idag har jag haft skojj!!!!

vi vaknade vid 10 tiden, sen stack vi till  Stallstiken. hade gratis buss i hela stan. så de va najs:)

shoppa lite på ö&b. åt på max:P

sen klippte jag min snyggo... massa kortare.. typ halva... han blev så snygg:) ska försöka få en bild på honom:D

sen kom alexandra och hennes mamma, skulle klippa mamman:)
då stack andreas till martin, där hampus med var.

så klippte alex mamma, hon blev nöjd. inte konstigt för den som klippt henne innan hade klippt det konstigt. för de som skulle vara uppklippt så var de översta längre än på sidan, konstigt var de i alla fall... all tyngden på mitten, så de bara hänger...:P
blev bra i alla fall:)
tjäna lite money i alla fall:D

nu väntar jag på att älsko ska komma hem:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0