naturkunskap B

jaa...
idag var jag uppe vid halv 7 och skulle till skolan..

(nu kommer min kese jamande och spinnande och vill kela...)

hade natur B idag. vi labbade... kollade i mikroskop...:P

någon som vet vad detta är? eller ska föreställa?


hahaa!!!

väl hemma gick jag och andreas ut en runda, i våra nya skor:D hehe...

efter det har jag kollat lite tv, gjort läxan och sen kollat lite tv igen...

nu har vi precis ätit. blev hemmagjorda köttbullar:D med hemmagjord potatismos:) till det en löksås:) mumms

sen blev jag så trött på skiten i golvet, så andreas fick damsuga, medans jag plockade undan all skit överallt.. blir en del med en busig katt:P hehe

nu hade jag tänkt sätta mig och kolla mer tv. är trött och så....
väldigt ont i min axal idag med...

<3

Kommentarer
Postat av: linda

ser ut som celler färgade med rödlök! (vi gjorde den labben i natur b iaf)



2010-03-16 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0