Oscar!!!!

vi var ute och gick i morse, idag blev det en runda  runt skolan och gothia... sen upp mot ö&b...

sen var det dags att läsa/lyssna klart på boken till skolan, Heart of Darkness....
den var helt ok, rörig ibland men bättre när jag lyssna än när jag läste hehe..

har gjort lassange nu, skulle haft det i torsdags, men fick mejl om att jag skulle jobba för sent, så jag hann inte...
men nu står den i ugnen, snart klart:D

tusse busar som vanligt.. hehe

vet vad det är i natt? Oscars galan:) wiiie har jag längtat efter... bara jobbigt att de ska vara så sent. ska ju till skolan i morgon och skriva uppsats (typ) om boken... aaah.. får orka.. hehe


<3

Kommentarer
Postat av: linda

hoppas uppsatsen gick bra!

2010-03-08 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0