skola film jobb och tusse

nu är det måndag igen...

ska till skolan om en stund, sen ska jag jobba i kväll...

jag har haft huvudverk i hela helgen.. kände att jag har lite inu... halsen gör med ont... kul och ringa massa telefon då............

ska till skolan och titta på film bara.... this is england ska vi se...
i morgons ka vi se american history x... för den har manju aldrig sett??!?!?1 hehehe

tusse är en galen katt... busig är han med... han hoppade precis på andreas ben helt utan anledning... han är för goo

jag hade gjort en ost macka, jag la den på bordet i storarummet. vem står inte sen och äter min ost? jo lillgrisen ville ha lite ost.. hehe

<3

Kommentarer
Postat av: linda

this is england är sjuuuukt bra! en av mina favoritfilmer :)

2010-03-01 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0