tjejkväll

igår hade jag as kul!!!
kom hem till hanna vid 18 tiden...
hade kassa skor på mig, i alla fall för kassa för att gå på as hal is med... så jag trillade och slog mitt knä.. men gjorde inte så ont. försen mkt senare. nu har jag stort blåmärke.....:(

sen så fick vi god mat av henne, vi var 5 flickor:)
vi spelade lite kortspel och snacka massa skit.
blev att vi kollade på slutet av melodifestivalen med, som tur var, :) anna van, fint namn:D

sen blev jag grymmt mobbad, gissa för vad?! jo min skånska och allt sånt, ganska van asså...

sen blev de lite mer kortspel innan vi tog bussen in till stan för att gå på bogrens.

väl inne på bogrens så var där en hel del folk, men vi hade grymmt skoj. dansade hur mkt som hällst..:)

Tjejer, jag hade skit kul, TACK:)

å grattis hanna:)

efter det så blev det McD... sen blev vi hämptade av hannas snälle pojke.
så fick jag komma hem fort till min söta pojke, som satt och spelare... suprise:)

sen somnade jag gott efter en hel kvälls dansande..:)





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0