dreams

jag drömde helt sjukt i natt.....

de var ett jätte känt par som jag träffade, så tjejen ville att jag skulle flirta med hennes kille, för att se om han var otrogen mot henne. så de gjorde jag. och han tittade på mig och pratade med mig men gjorde inget "move" så hon kunde lita på honom, och gick. men de va så att han visste att hon testade honom, så när hon gått så tog han mig och skulle då hålla på. men jag ville  ju inte de för jag hade ju andreas... haha, jag ville bara lek flirta lite ju. haha så drog han ner mig på golvet och skulle tvinga i mig ngn tablett så han kunde våldta mig... men precis innan han fick i mig tabletten så kom flickvännen och hennes kompis in och stoppade honom...

sen var jag jätte ledsen och såå. och jag hade så sjukt ont i min höger arm, jag grät och grät och trodde ngt alvarligt hade hänt. sen vaknade jag och hade ont i min arm eller den hade somnat, så den bara hängde, trodde jag tappat armen. så fick vända mig om och väcka den, sen var allt lugnt:)

sjukt va?! haha var as rädd att ngt hade hänt min arm...

ska snart till hanna och frisöra lite:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0