en trevlig dag här i skövde

idag är det helt underbart väder:)
kom ut och slogs av värmen, helt chockade när vi skulle en runda till stan.

vi tänkte hitta på ngt som vi inte brukar göra, så vi gick till stadshuset och tittade på lite konst.. hahahatrevligt att göra ngt. sen gick vi till wayns och tog en is latte och gick ner till ankorna och kollade på dom.

väl hemma så satte jag mig på balkongen med tusse och tittade på fåglar och så. sen tog jag ut datorn där och lyssna/läste min  eng bok:p hehe

sen var det dags att laga mat. blev skivad rostbiff med hasselbackspotatis och kokt majs:) riktigt mumms

nu ska jag lyssna på boken lite till sen är det dags för lyckohjulet:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0