jobb skola och shopping

måste säga att jag har varit duktig nu, har gjort hela fördjupningsarbetet till naturen nu. om hår och hud..:D ska bara göra det till en power point pres med.. men det är inte så krävande.. haha..
hade lite hjälp av vad jag har skrivit i arbetet till frisörskolan med.. hehe...

annars har jag varit i skolan och jobbat... sen mötte snyggo mig, så stack vi till stallsiken i regnet... mina skor är sönder så min högerfot blev genomblöt... haha
så shoppa vi på ö&b. blev kattsand och lite små saker...
sen åt vi på MAX:D mummsigt. dom har en milkshake som är aaaassss god nu. dom "gör den själv" blandar mjukglass emd mjölk och antingen choklad eller jordgubbar, sen en klick grädde på.. as gott... kan verkligen rekomendera!!!

sen tog vi bussen en till en bajsig liten katt.. han blev så glad att vi kom hem, för då kunde han äntligen gå på toa. (han klarar knappt det utan att vi är hemma, han gillar inte lukten. vi får alltid ta det direkt)

sen har vi kollat på anna anka och ätit pannkakor.

sen fick jag jobba....

de var allt...


HAHA ett hårstrå


<3

Kommentarer
Postat av: ela

fina bilder ;D

2010-05-13 @ 13:00:26
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0