ont men kul att frisöra:)

har nu läst klart min eng bok... the bell jar.. ganska bra bok. handlar om författarens liv typ... hur hon har ett ganska bra liv och sen blir galen och hamnar på psyket.. hehe...

ska bara skriva om boken och författaren... den har gjorts till film men jag hittar inte filmen, den är ganska gammmal.. 1979 tror jag. men nästa år ska den komma ut som ny..:) hehe därför jag valden just denna boken. hehe

jag har väldigt ont i hela kroppen. axlar och handleder och just nu min pekfinger med.. tror det är lite svullet...

i fördidags kom hanna hit för att frisöra lite. hon skulle bli fin inför hennes brors bröllop. jag gjorde en fin inbakad fläta snett över huvudet och lät luggen på ena sidan vara och lockade det och satte upp de på ett fint sätt. sen sminkade jag henne med en blå fin skugga, som passade väldigt bra till sin ljusblåa klänning. så fin blev min lilla hanna:) ska lägga upp bild när jag orkat fixa dem.. haha...

annars gick jag och snyggo ut en runda i de fina vädert och åt en glass i stan:)

puss

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0