saker....

länge sedan jag skrev nu....

har gjort mkt skolsaker i veckan... har en eng sak kvar, film review. annars har jag prov på natur i morgon och redovvisning på ons. sen är jag klar:) najs

var på bio med linda och nägra andra i fredags, kollade sex and the city 2. NAJS! hehe

lördags var vi hos hanna och stefan en stund sen stack vi till bogrens och kollade på eurovision... najs att tyskland vann. anade det redan första gången jag hörde den låten. andreas gillade turkiet med, dom kom 2a.. heh.

i natt var vi uppe länge och kollade på ufc............ annars gick vbi en runda till ankorna och matade dom i kväll.. mysigt väder.

ska nanna nu. har ju prov i morgon....

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0