sjuklingar som städar

älsko sitter och spelar GH nu efter en dag av städning, tvättning och matlagning....
men här är rent och fint nu i alla fall...

vi är lite sjuka här uppe. snyggo började blir snuvig och ont i halsen för några dagar sedan, men jag kände inte försen igår morse att min hals gjorde ont och sån jävla huvudverk.... på kvällen igår mådde jag mkt skit. hade nog lite feber...

lite bättre i dag, men ont i huvudet halsen och ryggen... blää säger jag bara.. nu får de vara slut med sjukdommar... och ont i händer och axlar har jag..

spelade med lite GH innan och fick as ont i min högerhand. skit jobbigt... men men det är ju kul att spela... haha



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0