världens bästa dag<3

igår hade vi en helt underbar dag!!!

började med att gå i stan lite innan skolan började. köpte lite överraskningar till snyggo. och bokade bord på restaurang och mat på badet:)

sen var de skolan... inte så roligt kankse. men men

älsko mötte mig sen, så gick vi till badat....
började bada lite på äventyrs.. mkt kul.

sen så var vi hungriga så vi gick ner på relax där jag hade beställt ost och kex, vilket snyggo inte visse, så han blev överraskad och jätte glad. för de var ngt han älskade. massa mögelost till honom och olivgrejs:P haha

sen tog vi de lugnt och slappade och mös:)

i slutet så bastade vi, där dom viftade runt med en handduk och grape doft. så jäkla varmt!!! men härligt.
när vi kom ut så blev jag lite yr:P haha

sen var det dags för mat!! vi åt på o'learys. mumms!!!!! mkt mat, och mkt gott:)
tog en drink efteråt med andreas tog en cerrycoke sak och jag tig en pearngt som smakade pigelin.. så jäkla gooood!!!

när vi gick hem så var det hur varmt som hällst ute, fast klockan var typ 23... sköööönt!!!

när vi kom hem så tog jag fram champange som jag köpt och present till snyggo. han blev lite förvånad... och glad:D

satt uppe ett tag. sen var vi helt utmattade.
när vi skulle sova så sa snyggo att jag skulle kolla i min nedersta låda. så var där en present till mig:) (vilket jag inte hade väntat mig) det var ett jätte fint ankelband:) min snyggo är bäst!!!

de var helt enkelt den bästa dagen på väldigt länge!! helt underbar dag!! allt gick perfekt och bra:D

<3<3<3<3 älskar min andreas<3<3<3<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0