besök och skola och träning

jaha!!!

linda är här och hälsar på, (andreas syster då asså!)
idag har jag tränat stenhårt hos erik, ökat alla vikter lite. helt slut i kroppen nu...

i morgon börjar jag kl 8 i skolan. jobbigt!!! har läst en massa tills dess, ännu mer tills fredag.. ca 150 sidor.. bläää

i morgon kommer kristian med, andreas morbror...

får se vad man ska hitta på..

och jenny(min nya vän;) sitter jag och pratar med på msn, vi pratar bara sådär 3-4 ggr o dagen. hahaha hon ringer mig så fort det är ngt. men har inget emot det, gillar henne;)
på fredag ska jag fixa hennes dotters hår med. hon ska på fest.. wiie:D hahah

drömde kul i natt. om en kompis från frisörskolan. haha hon hade tydligen flyttat till hjo och jobba där. då blev jag glad för hon kunde fixa mitt hår och jag saknade henne... men de va bara en dröm:(:(:(

ajja!! vila lite nu, sen nanna tidigt..

<3

Kommentarer
Postat av: Linda

awwww, jag finns här om du känner dig ensam :D får orka mig bort lite oftare! kan behöva motionen också hehe

2010-09-07 @ 22:35:53
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0