ensamma igen med massa att läsa...

idag åkte linda och kristian hem...

igår var vi ute och hade skojj, bowlade i 2 timmar.... eller dom bowlade jag tittade på efter en stund. hade för ont i min kropp för att orka...hehe
sen åt vi där med.. mkt god mat...

väl hemma spelade vi spel.."hjärlsläpp" ett mkt roligt spel måste jag säga:D haha

blev väckt av en söt liten katt vid 11 i morse. han ville ha mat. haha
sen fick jag vara kock (åt kocken linda) alla skulle ha olika frukost så steka bacon och ägg, koka ägg och göra gröt... haha inte lätt att ha hotell här inte.. hehe men kul är det ändå:D

efter dom hade åkt så var det plugga som gällde. skulle ha läst ca 150 sidor tills i mrogon... men räknade dem, det var "bara" 90 sidor... men jag har precis läst klart.. skönt som faaaan!!!

nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon... lektion kl 8,15...

sen är de frisörande som gäller. till jennys dotter tindra. hon ska på fest, så jag ska klippa till henne och göra en snygg frisyr..:D ska bli skojj...

fick ta fram glasögonen efter en stund... NÖRD!

natti<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0